Jump to content
Sign in to follow this  
Joz

free d2 shit this wensday

Recommended Posts

shit, im quting agian.

already gave away my mule accounts, just my main left.

ok bg shitholes, if you still play d2 and want my shity noob gear, like my +2zon/30frw/2soc/12dex/15str circ and my perf legit fathom, be here tomrrow and you might get lucky, otherwise the rando bnet nerds are gona get it and not you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is this to get more karma so you can pretend you are a good person and people will give you free computer shit?

too bad youre a faggot with a big fat jewish nose. JEW. no one wants your shitty items you nigger

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, Uker, you're such a sad little racist rat.

So here's a good idea for you, free of charge, get off the tiny Nazi cock your riding on, and go find yourself somewhere else to troll. I don't know if I can speak for everyone on PA, but I know I can speak for some of them: You're an ugly, ignorant, useless abomination of whatever cunt spawned you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go beg for some more free shit and fulfill your stereotypes. K thanks.

PS: Learn to spell wednesday you sad jewish fuck[quote name='

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, I don't care about spelling, if I did, I would use OpenOffice before I posted something, as it stands, you understand quite clearly what I say, and without need to run it through a Google'd translator that can translate into "Uker Bigotry Speak"

Oh, giving away shit on d2 has nothing to do with real world aqusition of computer hardware.

So, I'll say it agian, drop the racist bigotry. Your stupidty lessens the humanity and brilliance of those around you, and those that read your words (by accident, not knowing that your words are capable of transmiting your utter absence of inteligent thought like some sort of mosquito spread plague.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i dont have d2 installed on my computer. for taht matter i dont even know where the disc is rofl. anyone actually play this? i mean really how many people can possibly still play d2?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lulz have ensued

I second this.

They're both equally dumb and arguing who they think is the dumbest.

I believe its time for......

A DUMB OFF!

GO!

Share this post


Link to post
Share on other sites
did i miss it?

doubt it. probably just this moron's cry for attention. he probably hosted a game called "free PRO gear" and the bnet noobs that came already had a um'd shako so they did not want his amn'd shako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×